Fakturainformasjon

Når får jeg fakturaen min?

Svar:

Faktura sendes i begynnelsen av hver måned.

Hjalp den informasjonen deg?
Hvorfor kjenner jeg ikke igjen salgsstedet på min faktura?

Svar:

Vi viser den informasjonen som salgsstedet rapporterer til oss. Hvis du ikke kjenner igjen en post på fakturaen kan det være at butikken tilhører et større konsern eller et annet geografisk område, og at det er den informasjonen som kommer frem på din faktura. Ta derfor alltid vare på kvitteringene, så du kan sammenligne dem med beløpene på fakturaen.

Hvis det er en transaksjon du ikke kjenner igjen, kan det være at du skal foreta en reklamasjon.

Hjalp den informasjonen deg?
Hvordan søker jeg om AvtaleGiro?

Svar:

Banken din hjelper deg med å oppretet AvtaleGiro. Si ja takk når du får tilbud om AvtaleGiro etter å ha betalt en regning i nettbanken eller kontakt banken.

Hjalp den informasjonen deg?
Hvordan søker jeg om eFaktura

Svar:

Med eFaktura får du regningene dine ferdig utfylt rett i nettbanken. Dermed slipper du å taste lange KID- og kontonummer når du skal betale. Det eneste du må gjøre er å godkjenne betalingen. 

Du kan selv velge å endre beløp og forfallsdato på en eFaktura. Når du har betalt regningen, oppbevares den elektronisk i nettbanken. På denne måten har du til enhver tid full oversikt over både betalte og ubetalte regninger. Du kan velge å bli varslet på e-post hver gang du mottar en ny regning i nettbanken.

Når du skal registrere eFaktura-avtale i nettbanken trenger du en eFakturareferanse. Den finner du på fakturaen fra oss. Logg deg så inn i nettbanken, finn frem til eFaktura, og registrer en avtale med Diners Club. Har du flere kort, må det opprettes en eFaktura per kort.

Hjalp den informasjonen deg?