Kjøp/innbetalinger/gjeld

Hvis jeg har spörsmål om et kjöp og önsker å sende inn en reklmasjon etter 31/5 2019, hvem skal jeg da kontakte?

Svar:

Har du en reklamasjon på et kortkjøp i perioden etter 31. mai 2019, så kan du fortsatt finne reklamasjonsskjemaet på dinersclub.no

Hjalp den informasjonen deg?
Jeg har automatisk trekk/abonnement på kortet mitt. Hva skal jeg gjøre med det?

Svar:

Du må registrere et annet betalingskort på disse stedene etter 31. mai 2019. 

Hjalp den informasjonen deg?
Kan dere se hvilke automatiske trekk/ abonnement jeg har på kortet mitt?

Svar:

Nei, men du kan logge inn på Mitt Kort. Der finner du transaksjoner for de siste 12 md.

Hjalp den informasjonen deg?
Hvor lenge kan jeg logge inn på Mitt Kort?

Svar:

Du har adgang til Mitt Kort i inntil 3 måneder etter at ditt kort er avsluttet, eller til du ikke lengre har en utestående saldo.

Hjalp den informasjonen deg?