Hva skjer fra 1. juni 2019?
Les mer om hva som skjer med tilleggstjenester dine, loungebesøkene dine eller hvis du for eksempel har utestående saldo på kortet ditt.
Les mer
Hva skjer fra 1. juni 2019?
Les mer om hva som skjer med tilleggstjenester dine, loungebesøkene dine eller hvis du for eksempel har utestående saldo på kortet ditt.
Les mer
Fakturaer og saldo
Så lenge du har saldo igjen på kortet ditt vil vi fortsatt sende fakturaer som vanlig, og du kan fremdeles se alt ved å logge deg inn på Mitt Kort
Reise- og avbestillingsforsikring
Reiser du har betalt for før 31. mai 2019 vil dekkes av forsikringen.
Les mer om reiseforsikringen
Reklamasjon på kjøp
Har du ikke fått varene dine, eller er blitt feilaktig debitert? Vi hjelper deg hvis noe har gått galt.
Les mer om hvordan du reklamerer
Betingelser
Se pris og betingelser for våre kort.
Diners Club privatkort
SAS EuroBonus Diners Club